Friday, October 2, 2009

Gurun dan P.Pinang


Raya kelima father inlaw ajak pergi kedah and Penang.Gi ziarah mak dan pak menakkan(bapa dan mak sedara) katanya.Pagi tu juga migrain aku datang.Berdenyut2 kepala rasa malas nak pegi bila tengok muka hubby aku tu rasa x sampai hati pulak.So selepas telan panadol 2 biji maka berangkatlah kami ke Gurun.Rumah mak menakkan hubby ni betul2 dikaki gunung jerai.airnya guna air bukit lagi .sejuk......tapi dlm sebuk2 terlupa pulak nak ambik gambar.Selepas tu kami patah balik pulak gi rumah sedara di Penang.Aku tupun x berapa ingat betul2 nama kampungnya.Ada beberapa buah rumah kami pergi ,ada yg di permatang rambai,dan beberapa tempat lagi.Aku bukannya ingat nama2 dan dimana terletaknya.ialah kampung di penang ni aku tengok sama aje...semuanya dikelilingi sawah padi.

No comments: